Aankomst - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van nolinhongkong - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van nolinhongkong - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Lidwien

Blijf op de hoogte en volg

26 Augustus 2008 | Hong Kong, Hong Kong

Dagdag,

ik ben veilig aangekomen! Iedereen bedankt nogmaals voor de kaarten, smsjes, leuke afscheidsborrels en het uitzwaaien! Vond ik echt heel lief!
Heb mn kamer gezien (ben er overigens zelf met lokale bus en taxi heen gegaan), en nu met twee andere internationale studenten registeren, je kent het wel. Heb al aardig wat indrukken, maar er is echt zoooveel te zien en te doen! Reis was zelf even afzien, maar hadden allemaal een eigen tv met 50 kanalen, dus uiteindelijke nog prima vermaakt. Helaas niet kunnen slapen dus ben nu al aardig wat uurtjes op. Vanavond ontmoet ik Wally en gaan we met een groepje van 4 uiteten. Ben benieuwd!

Mn roommates heb ik nog niet gezien, ik was de eerste. Het zijn 3 bedden naast elkaar op een kamer van ongeveer 20m2.... Lekker knus dus! Het moet nog een beetje loskomen. Vrijdag is de internationale studentendag en zijn er orientatiedingen, dus komt goed. Oh, en ik heb een nummer van iemand uit het hockeyteam van de universiteit! Maar die trainen dus 4x per week, kleine kans dat ik daarin kom. Maar misschien mag ik af en toe wat meetrainen, zou mooi zijn!
Ik schrijf wel weer als ik echt wat te vertellen heb :-)
dikke kus

  • 26 Augustus 2008 - 11:24

    Leonoor:

    Yeah, de first one!
    Al druk bezig geweest b3en benieuwd hoe het je vergaat op de uni daarzo!
    En je wil ook nog in een hockey team druk druk dus..
    Wacht met spanning op je volgende berichtje ;)

    x

  • 26 Augustus 2008 - 11:42

    Sas:

    wow, al, zoveel te vertellen terwijl je echt net weg bent! Veel plezier! x

  • 26 Augustus 2008 - 16:51

    Marije:

    Wat spannend allemaal! Eetse vanavond, eet nog maar even geen hond. :)

  • 26 Augustus 2008 - 18:50

    De Nollen:

    lieve dochter/zus, we zijn blij dat je zoveel levenskracht hebt om dit allemaal vol te houden. Je hebt dus nog minder ruimte dan in Lunetten. Hopen dat die anderen geen zweetvoeten hebben. Kus van ons 3-en.

  • 27 Augustus 2008 - 08:36

    Carolijn:

    Hey,

    Had gister ook geprobeerd een berichtje achter te laten, maar computer flipte.
    Leuk die eerste indrukken! Maar...we zijn benieuwd naar Wally!!! ;)Dus keep us posted!

    x

  • 28 Augustus 2008 - 18:24

    Oma Anneke:

    Fijn dat je goed bent aangekomen.Ik zat wel in spanning en heb er slecht van geslapen.
    Al je nieuws kan ik nu ook zelf ontvangen.
    Liefs van je oma Anneke.

  • 28 Augustus 2008 - 22:33

    Jeroen:

    Waar is Wally?

    :P

    Viel Spass!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Hong Kong

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 December 2008

waar ben ik?

22 November 2008

Global citizen

10 Oktober 2008

Alles for shizzle!

15 September 2008

Joehoe!

30 Augustus 2008

Al aardig gesettled

Actief sinds 22 Aug. 2008
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 4376

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: