waar ben ik? - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van nolinhongkong - WaarBenJij.nu waar ben ik? - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van nolinhongkong - WaarBenJij.nu

waar ben ik?

Door: Lidwien

Blijf op de hoogte en volg

16 December 2008 | Hong Kong, Hong Kong

Ni hao!
Zoals jullie al hebben gemerkt ben ik geen ontzettend mailtype. Het is echt superleuk om mailtjes te ontvangen, hoor! Blijf ik toch een beetje op de hoogte. En ik schrijf hier en daar eens wat terug, totaal willekeurig.. Vandaar dit berichtje voor jullie allemaal :-)
Goed, gisteren mn laatste tentamen gehad. Heb alles denk ik wel gehaald, ik ben wel meer een A-persoon. Nu heb ik nog 3 laatste dagen in HK. Het gaat veel te snel! Dus afscheid van iedereen nemen, alvast reisplannen maken om iedereen op te zoeken, en dan vrijdagochtend naar Singapore met een groepje. De 23e vlieg ik dan met Yonathan vanuit daar naar Ho Chi Minh City, Vietnam. Heb mn backpack al gekocht, dus rondtrekken daar en in Cambodja en Laos zit er dik in. Echt top! Heb er heeel erg zin in! Jenny voegt zich in januari bij ons toe. Sowieso gaan er heel veel studenten naar die landen, dus komen ongetwijfeld weer mensen tegen.
Goed, ik spreek iedereen wel weer in Nederland. Ben 1 februari terug. Geen idee of ik daar tijd heb om ontzettend te internetten....
hele dikke kus!

  • 22 December 2008 - 11:48

    Jeroen:

    Waar ben ik? Ik ben weer terug in NL! Tot in februari, doen we n borrel!

    x

  • 25 December 2008 - 13:45

    Irene:

    Vandaag is het eerste kerstdag, dus staat de keuken blauw! In Vietnam zal er wel weinig van kerst te merken zijn op wat glitterende versiersels na. Ik hoop, dat je dit berichtje nog ergens leest, want behalve fijne kerstdagen wensen we je ook een goed 2009 en een veilige reis naar huis. Geniet van al het moois en de ontmoetingen met andere mensen en culturen.

  • 25 December 2008 - 15:46

    Ariëtte Te Velde:

    Hai wereldreiziger,
    Vanuit het koude Krimpen willen we jou hele gezellige kerstdagen toewensen en alvast een gelukkig 2009!!
    Nog veel reisplezier toegewenst en tot in februari!
    Groetjes van ons allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Hong Kong

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 December 2008

waar ben ik?

22 November 2008

Global citizen

10 Oktober 2008

Alles for shizzle!

15 September 2008

Joehoe!

30 Augustus 2008

Al aardig gesettled

Actief sinds 22 Aug. 2008
Verslag gelezen: 423
Totaal aantal bezoekers 4371

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: